הרמת כוסית והרצאה: האם האקטואריה היא מותג בתוך הארגון? – קרן רובל
אנו ממשיכים, כמיטב המסורת, במפגשים החודשיים שלנו בזום.
נקיים הרצאה מקצועית והרמת כוסית 🥂 (וירטואלית) לכבוד חג הפסח.
את ההרצאה תעביר קרן רובל נושא ההרצאה: האם האקטואריה היא מותג בתוך הארגון?
תקציר ההרצאה:
אנחנו חיים בעולם של מותגים, בין אם נרצה בכך או לא. זאת המציאות. אנחנו רוכשים, מוכרים, מפתחים מותגים כל הזמן, בין אם אנחנו עסוקים בכך באופן אקטיבי או לא. ג’ף בזוס, מייסד אמזון, אמר ש”מותג אישי הוא מה שאנשים אומרים עליך כשאתה יוצא מהחדר”. זה נכון לא רק לגבי מיתוג אישי אלא גם למיתוג ברמה של המחלקה והארגון בו אנחנו עובדים.
בהרצאה נדבר על האקטואריה כמותג בתוך הארגון. ננסה לשמוע מבעד לדלת חדר הישיבות, מה אומרים על האקטואריה בארגון? האם היא נתפסת כמותג בעל ערך? מה קורה שיש פער בין הראיה שלנו לאיך שתופסים את העשיה שלנו? ננסה להבין מה גורם לפער הזה? נעזר בתאורית האישית של מותגים מתוך מאמר שפורסם ב The Harvard Business Review בנושא ונרכוש כלים שיאפשרו לנו לייצר שינוי תודעתי על-מנת לצאת לתהליך מיתוג ולהרגיש איתו בנוח.
אודות המרצה:
קרן רובל, מרצה, יועצת לארגונים ומלווה אנשים מופנמים בתהליכי שינוי קריירה ובניית מיתוג אישי ומקצועי.
https://www.linkedin.com/in/kerenrubel
https://www.facebook.com/introverts.il
מצפים לראותכם,
ועד האגודה